مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان خبرداد

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با اشاره به دغدغه دانش آموزان و خانواده‌های آنها برای امتحانات دانش آموزان، گفت: امتحانات نیمسال اول تحصیلی به‌صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

برگزاری امتحانات دانش آموزان گلستانی به صورت غیرحضوری

به گزارش گلستان ۲۴؛ احسان گوهری راد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش‌های حضوری را در شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد نخواهیم داشت و در این وضعیت‌ها، آموزش‌ها از طریق شبکه شاد، شبکه‌های صداوسیما و درس‌نامه‌ها دنبال می‌شود.

وی با اشاره به مشکل دسترسی دانش آموزان در برخی از روستا به اینترنت و شبکه شاد، گفت: برای حل این مشکل با مجوزی که از ستاد استانی مقابله با کرونا اخذ شد، با تایید بهداشت و مخابرات کلاس‌های در برخی از روستاها که مشکل اینترنت دارند، به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان بیان کرد: امیدواریم از هفته‌های آینده با بهبود وضعیت و تبدیل شدن شهرها به وضعیت سفید، کلاس‌ها را در سایر نقاط نیز به‌صورت حضوری داشته باشیم.

گوهری راد با اشاره به امتحانات پایانی نیمسال اول تحصیلی، گفت: امتحانات دانش آموزان به‌صورت غیرحضوری در حال برگزاری است. البته در مناطقی که امکان دانش آموزان امکان آموزش غیرحضوری را ندارند، معلمان با توجه به سابقه تحصیلی دانش آموزان در زمان آموزش حضوری، نمرات را خواهند داد. در مجموع خانواده‌ها نگرانی از بابت نمرات نیمسال اول تحصیلی نداشته باشند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مشکلی از این بابت برای دانش آموزان ایجاد نشود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار