امام جمعه شهر سرخنکلاته عنوان کرد

حجت الاسلام بابامحمدی برنامه های دهه بصیرت ستاد نماز جمعه شهر سرخنکلاته را اعلام کرد.

یوم الله ۹ دی خط بطلان بر یاوه گویی دشمنان انقلاب بود/ اعلام برنامه های دهه بصیرت و ولایت

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «شهاب الدین بابامحمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنی های خود را علیه جمهوری اسلامی داشتند و هر روز این دشمنی بیشتر می شد.

 

امام جمعه شهر سرخنکلاته افزود: فتنه 88، یک فتنه به تمام معنا و برانداز بود و افرادی که به عنوان کارگردان این فتنه را رهبری می کردند به دنبال براندازی نظام بودند.

 

وی اظهارداشت: علت ناکامی این فتنه، به دلیل وجود رهبری معظم انقلاب بود که در خطبه های 29 خرداد به جهانیان ثابت شد.

 

حجت الاسلام بابامحمدی ادامه داد: در یوم الله 9 دی مردم با بصیرت کامل به خیابان ها آمدند و شعار علیه آشوبگران و فتنه گران سر دادند.

 

وی گفت: یوم الله 9 دی، روز بصیرت و ولایت است و مردم انقلابی ایران در 9 دی بصیرت بالای سیاسی و دینی خود را به جهانیان ثابت کردند و نشان دادند یوم الله 9 دی خط بطلان بر یاوه گویی دشمنان انقلاب اسلامی بود.

 

امام جمعه شهر سرخنکلاته افزود: دشمنان در یوم الله 9 دی در مقابل ملت ایران در مقابل انقلاب عظمت اسلامی ایران سرافکنده شدند.

 

وی با اشاره به برنامه های دهه ولایت و بصیرت ستاد نماز جمعه سرخنکلاته، گفت: برگزاری مسابقه از وصیت نامه شهید قاسم سلیمانی، نشست بصیرتی ویژه خواهران بسیج و ستاد نماز جمعه، تقدیر از مربیان جامعه القرآن شهر سرخنکلاته، برگزاری میز بصیرت در ادارات، تهیه غذای گرم به صورت بیرون بر و توزیع در سطح شهر، نشست بصیرتی با موضوع واکاوی فتنه 88 و دلایل به وجود آمدن یوم الله 9 دی، برگزاری جلسات پاسخ به شبهات در خصوص فتنه 88، راه اندازی کاروان مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه گر در سطح شهر از برنامه های دهه بصیرت ستاد نماز جمعه شهر سرخنکلاته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار