نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

آیت الله نورمفیدی گفت: زندان ها نباید اینقدر شلوغ شود و از زمانی که آیت الله رئیسی مسئولیت قوه قضائیه را برعهده گرفت به این مسائل دقت زیادی دارد.

ندامتگاه ها نباید شلوغ باشد/ به کارگیری سیره ائمه اطهار (ع) در برخورد با زندانیان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» شب گذشته (یکشنبه 7 دی) در دیدار با رئیس جدید زندان های استان گلستان اظهار کرد: اداره زندان ها و ندامتگاه های کشور با زندان های نظام سلطه و یا کشورهای وابسته به نظام سلطه متفاوت است و در نظام سلطه رفتار مناسبی با زندانیان نمی شود.

 

 نماینده ولی فقیه در استان گلستان  ادامه داد: زندان ها نباید اینقدر شلوغ شود و از زمانی که  آیت الله رئیسی مسئولیت قوه قضائیه را برعهده گرفت به این مسائل دقت زیادی دارد.

 

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: باید تا می توانیم شرایطی فراهم کنیم که بر تعداد زندانیان افزوده نشود و وقتی نیز بنا به هر دلیلی فردی به زندان افتاد باید روابط زندانبان ها با زندانیان خوب باشد.

 

وی بابیان اینکه شاید رفتار زندانبان با زندانی در قانون دیده نشده باشد، تاکید کرد: ما مسلمان هستیم و باید از سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) در برخورد با زندانیان درس بگیریم و  همه ما از نحوه برخورد امام علی(علیه السلام) با قاتل خود که در زندان بود آگاه هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: افرادی که مسئولیت زندان را برعهده دارند می توانند به گونه ای رفتار کنند که ثواب الهی برای آنها به همراه داشته باشد.

 

آیت الله نورمفیدی به مجازات جایگزین حبس اشاره کرد و گفت: این اقدامات مردم را خوشحال کرده و آنها را نسبت به اداره زندان ها امیدوار می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار