از عجایب فوتبال ایران این است که در یک روز به صورت همزمان هفته‌های نهم و دهم لیگ برتر که بالاترین سطح مسابقات فوتبال است آغاز می‌شود.

آغاز هفته‌های نهم و دهم لیگ فوتبال ایران/ نمره صفر برای لیگ بیست!

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، تنها در فوتبال به اصطلاح حرفه‌ای ایران پیش می‌آید که ممکن است هفته‌های نهم و دهم لیگ برتر در یک روز آغاز شود؛ تا مشخص شود فدراسیونی که خود را ۵ ستاره می‌دانست، حتی از یک برنامه‌ریزی ساده برای بالاترین سطح مسابقاتش عاجز است.

رقابت‌های لیگ برتر که بیستمین فصل خود را سپری می‌کند، در بی‌نظم‌ترین دوره‌اش به سر می‌برد تا مشخص شود حتی گذشت ۲۰ سال از این مسابقات هم نتوانسته نظم و اعتدال را به برگزار کنندگان آن آموزش دهد.

همین یک نکته نشان می‌دهد چرا امروز همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر به نوع برگزاری این مسابقات اعتراض دارند و صدای اعتراض مربیان و مدیران همه اتفاقات دیگر را تحت تاثیر قرار داده است.

در حالی سه شنبه ۹ دی ۹۹ و از ساعت ۱۵:۲۰ با دیدار سایپا و صنعت نفت هفته نهم لیگ برتر آغاز می‌شود که ۲۰ دقیقه از شروع هفته دهم گذشته است؛ چرا که طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دو تیم ماشین سازی و سپاهان در تبریز از ساعت ۱۵ استارت هفته دهم را زده‌اند.

این برنامه‌ریزی مبتدیانه این روزها بیشتر از همیشه داد تیم‌های لیگ برتری و مربیان آن را در آورده تا شائبه‌هایی هم در خصوص دلایل این برنامه‌ریزی عجیب ایجاد نماید.

سازمان لیگ امروز باید پاسخگوی این برنامه‌ریزی غیر حرفه‌ای برای لیگ حرفه‌ای باشد و مشخص کند چطور با گذشت ۲۰ سال از لیگ حرفه‌ای، برنامه‌ریزی این مسابقات تا این میزان غیر حرفه‌ای است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار