محمودزاده گفت: با انجام پالایش نهایی برای متقاضیان مسکن ملی، دور سوم ثبت نام مسکن ملی تا چند روز آینده آغاز می‌شود.

ثبت نام دور جدید مسکن ملی در راه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پندارآنلاین، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان، با بیان اینکه پیش از این مهلت تکمیل آورده متقاضیان مسکن ملی پایان آذر ماه تعیین شده بود و با دستور معاونت ساختمان تمدید و در نهایت تا ۵ دی ماه تمدید شد، گفت: این مهلت به هیچ عنوان دیگر تمدید نمی‌شود و امروز یک جلسه سراسری با تمامی مدیران استان‌ها برگزار و بررسی‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

 

محمود زاده با تاکید بر اینکه برای مهلت واریز وجه، تمدید‌های سه گانه‌ای صورت گرفت و در هر بار زمان واریز وجه تا یک ماه تمدید شد، ادامه داد: بنابراین دیگر مرحله تکمیل آورده تمام شده‌ است و زمان واریز وجه دیگر تمدید نمی‌شود.

 

او ادامه داد: امروز در جلسه‌ای سراسری به صورت کامل ظرفیت و اراضی مختلف در شهر‌های مختلف از جمله تهران تعیین و تکلیف می‌شود.

معاون مسکن و امور ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: تا یک هفته آینده ظرفیت‌های جدید و باقی مانده برای مسکن ملی در شهر‌ها و استان‌های مختلف و تاریخ بازگشایی سایت برای ثبت نام مجدد را اعلام می‌کنیم.

 

محمود زاده با بیان این خبر که ثبت نام مجدد انجام خواهد شد، گفت: با توجه به حجم تقاضا‌ها به ویژه در شهر‌هایی که پیش از این به دلیل نبود زمین ثبت نامی انجام نشده، سایت طرح اقدام ملی مسکن برای ثبت نام مجدد بازگشایی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه سومین مرحله ثبت نام مسکن ملی به زودی تا چند روز آینده انجام می‌شود، یاد آور شد: دو مرحله قبل در سال گذشته انجام شد و مرحله سوم را تا چند روز آینده شروع می‌کنیم و تا یک هفته آینده ظرفیت‌های جدید و باقیمانده در شهر‌ها و استان‌های مختلف و تاریخ بازگشایی سایت برای ثبت نام مجدد را اعلام می‌کنیم.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا برای استان تهران هم ظرفیت برای ثبت نام مجدد ایجاد می‌شود یا خیر؟ گفت: ما در این جلسه تمامی اراضی و ظرفیت‌ها را بررسی می‌کنیم و در صورتی که ظرفیت جدیدی در شهر‌های استان تهران ایجاد شود در این استان هم امکان ثبت نام دور سوم را فراهم می‌کنیم.

محمود زاده بیان کرد: در برخی از شهر‌ها پیش از این در دوره‌های قبل با وجود تقاضا‌های بسیار، ظرفیت‌های کمی ایجاد شده بود که امیدواریم در دور سوم بتوانیم با ایجاد ظرفیت‌های جدید از متقاضیان ثبت نام کنیم.

 

براساس این گزارش روز گذشته مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران اعلام کرد که از ۲ هزار و ۱۷۰ ظرفیت ایجاد شده در شهر‌های استان تهران برای مسکن ملی تنها ۷۱۰ نفر آورده خود را تکمیل کردند که از این تعداد هم ۷۰۰ نفر برای شهرستان دماوند بوده‌اند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار