فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: برجسته‌ترین خصوصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت‌پذیری بدون چون و چرای ایشان بود که تا لحظه آخر خود را مطیع امر امام خامنه‌ای می‌دانست و همین امر سبب جاودانگی شهید سلیمانی شده است.

تسلط کامل شهید سلیمانی بر تحولات منطقه /حاج قاسم شکل‌گیری داعش را پیش‌بینی کرد‌ بود‌

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در نشست ائمه جمعه استان گلستان در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی در عین مجاهدت مردانه در دوران دفاع مقدس، بعد از جنگ نیز تا وقت شهادت لحظه‌ای از سربازی برای انقلاب اسلامی دست نکشید.

وی با بیان اینکه هدف سردار سلیمانی اعتلای انقلاب اسلامی و مسلمانان بود، گفت: بعد از دوران دفاع مقدس امنیت داخلی کشور در استان‌های جنوب شرق به دست شهید سلیمانی برقرار شد.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به تسلط کامل شهید سلیمانی بر تحولات منطقه و برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: ایشان سال‌ها قبل از شکل‌گیری ماجرای داعش به وجود آمدن چنین فرقه منحرفی را پیش بینی کرده بودند.

وی بیان داشت: مجاهدت سردار شهید قاسم سلیمانی، روحیه خودباوری و ایستادگی تا پای جان در برابر کفر و استکبار را به جبهه مقاومت تزریق کرد و امروز می‌توان این روحیه را در سربازانی که در مکتب شهید سلیمانی درس آموخته‌اند مشاهده کرد.

فرمانده سپاه نینوای استان اظهار داشت: در کنار همه ویژگی‌های معنوی حاج قاسم شاید برجسته‌ترین خصوصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت‌پذیری بدون چون و چرای ایشان بود که تا لحظه آخر خود را مطیع امر امام خامنه‌ای می‌دانست و همین امر سبب جاودانگی شهید سلیمانی شده است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوای استان نیز در این نشست گفت: حاج قاسم هر چند به ظاهر نظامی بود و لباس روحانیت بر تن نداشت اما به شدت معنوی و خداترس بود و همین سبب عزت او شد.

وی بیان داشت: اخیرا یکی از سرداران سپاه برای بنده نقل می‌کرد که خواب حاج قاسم را دیده و شهید سلیمانی در خواب از او گلایه کرده که چرا به دیدن یک رزمنده جانباز مدافع حرم نمی‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گفت: با نگاه به سیر و سلوک معنوی سپهبد شهید صیاد شیرازی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌فهمیم این دو شهید بزرگوار ارتباطی تنگاتنگ با علما و روحانیت داشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار