وزیر بهداشت گفت: ما می‌دانیم که تزریق واکسن کرونا را باید از چه گروه و از چه سنی شروع کنیم و گروه های پرخطر جزو اولین افرادی هستند که برای تزریق از آنها دعوت می‌کنیم.

واکسن کرونای ساخت داخل تاکنون موفقیت‌آمیز بوده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بهداشت نیوز، «سعید نمکی» وزیر بهداشت با اشاره به اینکه واکسن کرونا را از راه‌های مختلف برای مردم ایران تامین خواهیم کرد، بیان کرد: من از مردم می‌خواهم به خبرهای متفرقه‌ای که در مورد واکسن کرونا می‌شنوند توجه نکنند و بارها گفته‌ام که خبرهای مربوط به واکسن را از وزیر بشنوید.

وی ادامه داد: من و همکارانم تلاش می‌کنیم تا مطمئن‌ترین راه را برای تهیه واکسن پیدا کنیم و حتی الان با ایجاد تیمی برای انجام اولویت بندی‌ها می‌دانیم که واکسن را باید از چه گروه و از چه سنی شروع کنیم، گروه های پرخطر جزو اولین افرادی هستند که برای تزریق از آنها دعوت می‌کنیم.

نمکی افزود: در رابطه با واکسن داخلی هم شخصا پیگیر هستم و تا الان موفق بوده و نتایج بعدی آن را به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی گفت: هفته‌ی گذشته برای جهان هفته‌ی تلخی بود و آمارها بسیار بالا بود ولی آمار کشور ما به مرز دو رقمی رسیده بود، البته که مرگ یک نفر هم دردناک است و امیدوارم در روزهای آتی میزان مرگ‌ها کمتر شود، اما فعلاً متاسفانه ۴ نقطه قرمز جدید در استان مازندران پیدا کردیم که تمام تلاش همکاران برای این است تا موج شکل گرفته را مهار کنند و این نقاط قرمز را به نارنجی و زرد تبدیل کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار