چهار اثر همت‌های والا، آنه خدیجه، نقش زندگی و سردار سپید از تولیدات صداوسیمای گلستان در قالب خبر و مستند تلویزیونی به یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار راه یافتند.

راهیابی ۴ اثر از تولیدات صدا و سیمای گلستان در جشنواره مردمی عمار
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، گزارش همت‌های والا به خبرنگاری خاطره تیموری با موضوع شعار سال تهیه تولید شده است.

مستند آنه خدیجه کاری به کارگرانی مهدی ناظریان و تهیه کنندگی عباس بهرامی داستان بانوی کارآفرینی که به دلیل نقص جسمانی اقدام به کارآفرینی برای دیگر اهالی روستای خود کرده است و مستند نقش زندگی به کارگرانی زهرا ایران نژاد و تهیه کنندگی عباس بهرامی با موضوع زنان موفق در سیمای گلستان ساخته و به نمایش در آمده است.

همچنین مستند داستانی " سردار سپید" به کارگردانی حمید رضا زرگرانی و تهیه کنندگی رحمان صالحی گوشه‌ای از زندگی و شخصیت شهید علی احمدی را به تصویر کشیده است.

گفتنی است با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۲۰ دی‌ماه سال جاری در بخش‌های پویانمایی، نقد مقالات و پژوهش، سینمایی، حافظه ملی، جنگ نرم و جبهه فرهنگی و داستانی برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار