جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در حالی برگزار می‌شود که یکی از مباحث به انتقادهای روز گذشته بازیکنان پس از دربی برمی‌گردد.

اعتراض بازیکنان استقلال و تشکیل جلسه فوری!

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از صد آنلاین | جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) در محل باشگاه برگزار می‌شود. این جلسه البته از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما با توجه به انتقادهای روز گذشته بازیکنان از عدم پرداخت مطالبات‌شان اهمیت زیادی پیدا کرده است.

احمد مددی، مدیرعامل استقلال قبل از دربی ۹۴ به بازیکنان قول داده بود بخشی از قراردادهای‌شان پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد تا بازیکنان از جمله وریا غفوری، کاپیتان استقلال انتقادهای تندی علیه مدیران باشگاه مطرح کنند.

یکی از مشکلات این فصل باشگاه استقلال به قراردادهای بالای چند بازیکن در زمان مدیریت احمد سعادتمند برمی‌گردد که این باشگاه را وارد چالش زیادی کرد. این قراردادها در یکی از هتل‌های تهران بسته شد. رقم‌های نامتعارف در قراردادها به شکلی بود که مدیران فعلی استقلال تصمیم گرفتند در قراردادها بازنگری کنند، اما برخی بازیکنان زیر بار کاهش رقم قرارداد نرفتند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که اسپانسر باشگاه نیز تا حدی تعهدات مالی‌اش را انجام داده، اما بالا بودن رقم قراردادها مدیران باشگاه را با چالش جدی روبه‌رو کرده و نیاز به منابع مالی دیگر برای حل پرداختی‌ها است.

در جلسه امروز، قرار است قرارداد بازیکنان استقلال شفاف مورد بررسی قرار بگیرد و مشخص شود آنها چقدر تا امروز دریافتی داشته‌اند. باید دید در جلسه هیئت مدیره استقلال چه راهکاری برای حل این مشکل اتخاذ خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار