باشگاه استقلال تهران درحالی با کادرفنی محمود فکری همکاری می‌کند که قرارداد یک عضو از کادرفنی فصل گذشته هنوز به پایان نرسیده است.

باورنکردنی: نامجومطلق هنوز مربی استقلال است

به گزارش گلستان ۲۴؛ پس از پایان حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و شکست برابر پاختاکور ازبکستان، کاروان تیم به ایران بازگشت و تدارکات آماده سازی برای شروع فصل جدید پیگیری شد.

پس از جذب بازیکنان بدون سرمربی در نهایت محمود فکری از تیم نساجی مازندران در کمتر از یک ماه باقی مانده به شروع مسابقات لیگ بیستم به عنوان سرمربی انتخاب و صمدمرفاوی، امیدعلی دفتری، حنیف عمران زاده و آرش برهانی به عنوان دستیاران او معرفی شده و آغاز به کار کردند.

فکری فعالیت روی نیمکت تیم استقلال را بدون مجید نامجومطلق آغاز کرد و مربی که در روز‌های بحرانی این تیم را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مرحله حذفی این مسابقات رساند در کادر جدید جای نداشت.

در اتفاقی عجیب و باورنکردنی نامجومطلق که فصل گذشته دستیار فرهاد مجیدی بود و پس از کناره‌گیری او هدایت استقلال در بازی‌های متمرکز لیگ قهرمانان را برعهده گرفت هنوز با این تیم قرارداد دارد و مربی آبی پوشان محسوب می‌شود اگرچه کنار این تیم حضور ندارد.

نامجومطلق که اکنون از کادرفنی دور است، بنابراینکه قراردادش پس از پایان بازی مقابل پاختاکور ازبکستان از سوی باشگاه فسخ نشد و خودش هم چنین اقدامی انجام نداده، بنابر قرارداد دو ساله‌ای که امضا کرده بود در حال حاضر به صورت قانونی مربی آبی‌ها محسوب می‌شود.

از این رو نامجومطلق که طی این مدت از سمت باشگاه هم حقوقش را دریافت نکرده، مطالبات معوقه دارد و او هم یکی افراد حاضر در لیست بلند بالای طلبکارانی است که چشم انتظار تحقق وعده مدیران باشگاه هستند. گفتگوی نامجومطلق و پیگیری‌ها در این رابطه به سرانجام نرسیده و در این صورت او اقدام قابل پیش‌بینی خواهد داشت.

طبق اخبار و پرونده‌های شکایات مشابهی که از باشگاه استقلال دیده‌ایم، اکنون مربی استقلال هم تصمیم دارد طی روز‌های آینده با شکایت به کمیته تعیین وضعیت به صورت رسمی برای دریافت مطالباتش اقدام کند. شکایت نامجومطلق می‌تواند از دو جهت برای آبی پوشان دردسرساز شود. نخست اینکه او به عنوان مربی با این تیم قرارداد دارد، اما اجازه فعالیت نداشته و دوم اینکه حتی حقوقش را هم دریافت نکرده است.

باشگاه استقلال که با اعلام حجت نظری، سخنگوی باشگاه در شرف کسب مجوز حرفه‌ای از سوی AFC برای مسابقات آتی لیگ قهرمانان آسیاست و احتمالا با شکایت هروویه میلیچ رو به رو می‌شود درصورتیکه که نامجومطلق نامه نگاری‌های رسمی را آغاز کند با دردسر بزرگی مواجه می‌شود که باید دید در نهایت این پرونده به کجا ختم می‌شود.

 

 


ایلنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار