فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری متهمی که با جعل عنوان خود را مامور پلیس معرفی کرده بود خبر داد.

پلیس قلابی به دام افتاد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان مامور انتظامی در گنبدکاووس اقدام به کلاهبرداری از شهروندی نموده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم در یکی از موارد با دریافت مبلغی پول از یک شهروند وعده اخذ گواهینامه رانندگی بدون طی کردن مراحل قانونی را به وی داده، ولی پس از دریافت مبلغ دیگر پاسخگوی مالباخته نبوده است.

سرهنگ علی فر افزود: سرانجام ماموران موفق شدند با پیگیری سرنخ‌های موجود و اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

او تصریح کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و پس از مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار به ارتکاب جرم جعل عنوان نظامی و کلاهبرداری از شهروند گنبدی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد: به جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو در صورت مواجهه با درخواست‌های غیر معقول توسط این افراد که خود را مامور دولتی معرفی می‌کنند مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار