نجف زاده گفت: قیمت هر کیلو تخم مرغ در سطح بازار نباید بیش از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان باشد و عرضه بیش از این قیمت تخلف است.

برخورد تعزیرات با گرانفروشان تخم مرغ در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حسین نجف زاده» صبح امروز (سه شنبه 30 دی) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تفاوت قیمت تخم مرغ در سطح بازار اظهار کرد: مرغ و تخم مرغ جزو مایحتاج ضروری مردم به شمار می رود و دولت از واحدهای تولیدی به این منظور حمایت می کند و  براساس ضوابط و مقررات دولت انتظار دارد که این واحدهای تولیدی نیز در تنظیم بازار و تامین مایحتاج ضروری مردم همکاری کنند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: در سطح استان همکاری شایسته و قابل تقدیری را از سوی واحدهای مرغداری و تولیدی در بحث مرغ داشتیم.

 

نجف زاده متذکر شد: در حوزه توزیع تخم مرغ گرچه وقفه ای ایجاد شده ولی جلسه هماهنگی صورت گرفته و سهمیه ای برای واحدهای تولیدی به منظور تنظیم بازار در نظر گرفته شد و بنا شد میزان 50 تا 60 تن تخم مرغ با قیمت 14 هزار تومان روزانه از سوی واحدهای تولیدی در سطح بازار عرضه شود.

 

وی به قیمت های بیش از این عدد اشاره کرد و گفت: کسانی که تخم مرغ را 28 تا 30 هزار تومان می فروشند قطعا تخلف می کنند و با آنها برخورد می کنیم.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان تاکید کرد: 15 هزار و 900 تومان قیمت هر کیلو تخم مرغ و یک عدد شانه تخم مرغ نیز بین 30 تا 32 هزار تومان تمام می شود و فروش تخم مرغ بیش از این عدد چه در واحدهای عمده فروشی و چه واحدهای خرده فروشی تخلف است.

 

نجف زاده ابراز داشت: هرگونه خروج تخم مرغ از استان بدون مجوز واحدهای تولیدی تخلف عرضه خارج از شبکه محسوب می شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

وی گفت: عدم تخصیص سهمیه تخم مرغ نیز تخلف است و با متخلفان در این حوزه برخورد خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار