حسینی از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بنیاد مسکن گلستان با اعتبار ۶٧۶ میلیارد و ١۶٩ میلیون تومان همزمان با دهه مبارک فجر در استان گلستان خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۶٧۶ میلیارد تومان پروژه بنیاد مسکن گلستان در دهه فجر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سیدمحمد حسینی» امروز (شنبه ١١ بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای محرومیت زدایی، توسعه، عمران و آبادانی روستاها پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اعتبار ۶٧۶ میلیارد و ١۶٩ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در این ایام دو هزار و ٧٠٠ واحد مسکن محرومین با اعتبار ١٧۵ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان، دو هزار و ۵٠٠ واحد مسکن روستایی با اعتبار ١٣۵ میلیارد تومان،  ١٠۴ واحد مسکن جوانان با اعتبار ٧ میلیارد و ٢٨٠ میلیون تومان، ٢۶۵ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ٢۶ میلیارد و ٧۵٣ میلیون تومان، ٨ واحد مسکن انتفاعی با اعتبار ٧ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان افتتاح می شوند.

 

وی ادامه داد: در این ایام یک هزار و ۳۶۶ جلد سند مالکیت روستایی و شهری اهدا و عملیات نقشه برداری ۴۱۱ روستای تحت مالکیت بنیاد علوی به پایان می رسد.

 

حسینی با اشاره به پروژه هلی کلنگ زنی در این دهه، اظهارداشت: عملیات اجرایی پروژه ۳ هزار واحدی احداث مسکن روستایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان، پروژه یک هزار واحدی بازسازی حوادث سال ۹۹ با اعتبار ۸۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان، پروژه ۲۵۶ واحدی طرح اقدام ملی مسکن با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، پروژه ۷۱ واحدی مسکن جوانان با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، ۱۸۶ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان و پروژه ۱۹۹ واحدی مسکن انتفاعی با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در این ایام آغاز می شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار