حق شناس گفت: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا تیم هایی از مرکز بهداشت در ورودی گلستان مستقر می شوند و سلامت مسافران را بررسی می کنند.

جلوگیری از ورود مسافران کرونایی به گلستان/ ممنوعیت تردد تنها در گرگان و گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (شنبه 11 بهمن) در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر 6 شهرستان استان گلستان در وضعیت آبی و هشت شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: ستاد ملی کرونا مبنای تشخیص وضعیت کرونای شهرستان ها است و دستگاه های اجرایی استان نیز باید با ستاد ملی کرونا هماهنگ باشند.

 

حق شناس با بیان اینکه در انتهای پیک سوم کرونا قرار داریم، بیان کرد: اگر مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند یقینا با تاخیر زیادی وارد پیک چهارم کرونا می شویم.

 

وی افزود: بسیاری از استان های کشور وارد پیک چهارم شده است و برای آنکه شیب شیوع کرونا افزایش پیدا نکند شرط آن رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک است.

 

استاندار گلستان متذکر شد: با توجه به اینکه استان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد ساعت منع تردد 9 تا چهار صبح را در شهرهای گرگان و گنبدکاووس از ساعت 22 تا چهار صبح در نظر گرفتیم.

 

حق شناس یادآور شد: در ورودی استان بنا شد شبکه های بهداشت مستقر شوند و کارت ملی از مسافران اخذ کنند و در صورتی که مسافران به ویروس کرونا مبتلا شده باشند از ورود آنها به استان خودداری می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار