مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان این که زمینه توسعه گردشگری کشاورزی در استان وجود دارد، گفت: تاکنون بیش از ۳۰ متقاضی برای ایجاد مزرعه گردشگری درخواست داده اند.

۳۰ نفر متقاضی ایجاد مزرعه گردشگری در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، احمد تجری شامگاه دوشنبه در نشست معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با روسا و هیئت مدیره تاسیسات گردشگری گلستان اظهارکرد: با توجه به بروز سیل و شیوع کرونا شرایط گردشگری مساعد نیست لذا باید از واحدهای گردشگری حمایت شود.

وی افزود: با توسعه زیرساخت ها در چند سال اخیر و هم افزایی بین بخش های مختلف گردشگری گلستان آماده میزبانی از گردشگران بود که متاسفانه با شیوع این بیماری منحوس وقفه‌ای در گردشگری استان ایجاد شد.

تجری بیان کرد: کرونا دائمی و همیشگی نیست و باید این ایام با پرداختن به مسائل مهمی چون آموزش در حوزه گردشگری استان را برای جذب گردشگر در دوران پسا کرونا آماده کنیم.

وی اضافه کرد: استان گلستان با برخورداری از پتانسیل های بسیار در حوزه های گردشگری و کشاورزی زمینه توسعه گردشگری کشاورزی را دارا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان تولید محتوا، تبلیغات و بازاریابی را نیاز امروز گردشگری استان برشمرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۰ متقاضی برای ایجاد مزرعه گردشگری درخواست داده اند.

تجری با اشاره به ظرفیت استان در زمینه گردشگری آبی، اضافه کرد: با انعقاد تفاهمنامه ای بین اداره کل میراث فرهنگی و آب منطقه‌ای و تشکیل کمیته گردشگری و آب تعدادی از سدها و آب بندان های سطح استان برای استفاده در حوزه گردشگری آبی انتخاب شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار