سردار آزمون در پیامی متفاوت درگذشت «علی انصاریان» بازیکن اسبق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و استقلال را تسلیت گفت.

تسلیت متفاوت سردار آزمون در سوگ انصاریان/ «کاش بلند بشی و روز مادر رو به مادرت تبریک بگی»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، بیماری کرونا که کم کم به سالگرد حضور نامبارکش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم با بی‌رحمی تمام بدون توجه به قلب‎های کودکانی که با رفتن پدران و مادرانش از تپش می‌ایستد، بدون اهمیت به چشمان گریان مادران و پدرانی که در فقدان فرزندانشان بارانی می‌شود و با بی‌توجهی محض به احساسات یک ملت برای از دست دادن قهرمانان خود همچنان بر طبل رسوایی خود می‌کوبد و ناجوانمردانه جان می‌ستاند و در بستر بی‌احتیاطی و غفلت مردم از رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‎وقفه مردم را از زن و مرد گرفته تا کودک و جوان به کام مرگ می‌کشاند.

ساعتی پیش بود که خبر اندوه‌بار از دست دادن «علی انصاریان» بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران و همچنین عضو تیم ملی فوتبال کشورمان بر روی خروجی رسانه‌ها منتشر شد و بار دیگر ملت ورزش دوست ایران اسلامی را داغدار کرد.

به همین علت و دقایقی پس از انتشار خبر فوت علی انصاریان در رسانه‌ها، «سردار آزمون» ستاره گلستانی فوتبال کشورمان در پیامی اینستاگرامی با ابراز تاسف و ناراحتی به از دست دادن این بازیکن بااخلاق کشورمان واکنش نشان داد.

 

 

 

13991115000873_Test_PhotoN

 

سردار آزمون در این پیام با بیان اینکه مرگ انصاریان را باور نمی‌کند از لحظات شادی که او برای مردم ایران خلق کرد تشکر کرده و از او خواسته تا بلند شده و روز مادر را به مادر عزیزش تبریک بگوید.

گفتنی است جامعه ورزش و فوتبال کشورمان در هفته گذشته نیز یکی از ستاره‎های تیم ملی فوتبال کشور و رکورددار بازی در لیگ‌های اروپایی یعنی «مهرداد میناوند» را به علت ابتلای شدید به بیماری کرونا از دست داده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار