معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری گفت: امسال ۲۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی و محرومیت زدایی سرمایه گذاری شده است.

اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومانی برای اشتغالزایی روستایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری صبح جمعه با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کرد.

امید در این دیدار با تبریک چهل ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در کنار عمران و آبادانی روستاها به اشتغال و معیشت روستانشینان هم توجه شده است.

وی بیان کرد: امسال ۲۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی و محرومیت زدایی سرمایه گذاری شده به طوری که نرخ مهاجرت از روستا به شهر از سالانه یک درصد به یک دهم درصد رسیده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم گفت: خدمت صادقانه و مفید به مردم بویژه در مناطق کم برخوردار عبادت است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی هم ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته و تاکید بر ضرورت اقدام ویژه در جهت کاهش محرومیت روستاهای مختلف کشور، بر پیگیری مطالبات مرتبط با توسعه روستاهای گلستان تاکید کرد.

وی گفت: روستاها مرکز تولیداند و باید با ایجاد زیرساخت‌ها زمینه اشتغال و تولید و درآمد پایدار را فراهم کرد.

در این دیدار هادی حق شناس، استاندار گلستان نیز ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت توسعه روستاهای کشور و استان تاکید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار