مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ، گفت: از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مجوز تاسیس 7 خانه مُد (مزون) در گلستان صادر شد.

مجوز تاسیس 7 خانه مُد (مزون) در گلستان صادر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مجوز 7 خانه مُد (مزون) در شهرستان گرگان صادر شد.

وی در خصوص خانه های مُد، اظهار کرد: ایجاد امکان فعالیت در قالب فعالیت های خانگی، فعالیت در حوزه طراحی و تولید محصولات حوزه مد و لباس، اخذ شناسه شیما برای آثار تولید شده، دریافت گواهی مالکیت ثبت اثر، استفاده از بیمه هنرمندان، امکان حضور در رویدادهای مختلف هنری مد و لباس در سراسر کشور از مزایای دریافت مجوز خانه های مد است.

کشمیری درباره دیگر مزایای خانه ی مُد، گفت:  امکان ثبت برند و لوگو، کمک به تجاری سازی محصولات، ایجاد ارتباط مستقیم با طراحان و تولیدکنندگان، حمایت مادی و معنوی از خانه های مد برتر و فعال و امکان حضور در دوره های آموزشی رایگان از دیگر مزایای دریافت مجوز خانه‌های مُد است.

یادآوری می شود علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه مد و لباس می‌توانند با دریافت مجوز تأسیس خانه مد از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که تنها مرجع قانونی اعطای این مجوز است، فعالیت خود را در این عرصه آغاز کنند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار