در ایام الله دهه مبارک فجر دو مدرسه خیّری شهدای بانک ملی در گنبد کاووس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح دو مدرسه خیّری در گنبد کاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گنبدکاووس، روز یکشنبه 19 بهمن ماه 99 با هدف کاهش نرخ بازماندگی از تحصیل دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته، دو مدرسه ۳ کلاسه با مشارکت بانک ملی در روستاهای سارلی علیا و آی تمر گنبد کاووس افتتاح شد.

عبدالله باقریان مدیرکل امور شعب بانک ملی استان عنوان کرد: یکی از سیاست های مجموعه بانک ملی، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و کمک به مناطق کمتر توسعه یافته است و در همین راستا بانک ملی اقدام به مدرسه سازی در مناطق محروم می نماید .

وحید فراهی معاون اجرایی ونظارت اداره کل نوسازی مدارس گلستان افزود: اعتبار هزینه شده این مدارس که ۳۰۶ متر مربع فضا آموزشی دارد، هر کدام بالغ بر ۱۲میلیارد ریال می باشد که بانک ملی به مبلغ ۲میلیارد ریال در هر  مدرسه مشارکت داشته است.

وی افزود: مشارکت و همراهی خیرین در امر مقدس مدرسه سازی به عنوان بهترین الگو و سیره برای تمامی اقشار می تواند باشد که در امر تولید علم و دانش فرزندان ایران زمین نقش مستقیم دارد.

فراهی در ادامه گفت: در سال جاری ۱۰ پروژه آموزشی با ۶۳ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در گنبد کاووس افتتاح شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار