مدیر مخابرات منطقه گلستان از بهره‌برداری از ۱۲۴ پروژه مخابراتی در ایام دهه فجر و سرمایه‌گذاری ۲۱۴ میلیارد تومانی این پروژه‌ها خبر داد.

بهره‌برداری از ۲۱۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه مخابرات گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامعلی شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال ۱۲۴ پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۲۱۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروره‌ها توزیع عادلانه‌ای داشته و در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسیده‌اند، افزود: در اجرای این پروژه‌ها تاکید بر تقویت اینترنت و همراه، بهره‌برداری از سایت‌های جدید همراه اول، تقویت و بهینه سازی شبکه و تکمیل پوشش و اینترنت پرسرعت بوده است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان ادامه داد: تحول در کیفیت و پوشس اینترنت و توسعه شبکه همراه اول از مطالبات اصلی مردمی در استان است و با اجرای پروژه‌ها تلاش داریم به این مهم دست یابیم.

وی اضافه کرد: از خردادماه امسال اجرای ۴۰۰ سایت جدید و ارتقاء نسل سایت‌های موجود در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۱۵۰ سایت جدید اجرا و یا ارتقاء یافته‌اند.

شهمرادی با بیان اینکه ۲۵۰ سایت جدید در فاز اجرایی است و سال آینده تکمیل می‌شوند، تصریح کرد: با بهره‌برداری از ۱۴۰ سایت تا فروردین ماه سال آینده اینترنت پرسزعت و پوشش ۱۰۰ درصدی همراه اول در گلستان را شاهد خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار