از افزایش دما و احتمال حریق در جنگل ها تا عذرخواهی رئیس صمت گلستان از مردم از جمله مهمترین اخبار دوشنبه27 بهمن ماه در گلستان بود.

از افزایش دما و احتمال حریق در جنگل ها تا عذرخواهی رئیس صمت گلستان از مردم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ رئیس صمت گلستان که گفته بود مشکلات توزیع و کمبود روغن در استان به علت " فرهنگ مردم" است پس از واکنش تند جانشین سپاه و بسیاری از مردم و البته تذکر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر صنعت، مجبور به عذرخواهی شد.

***سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از آماده باش نیروهای حفاظتی منابع طبیعی طی هفته جاری به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان خبرداد.

***رئیس کل دادگستری گلستان، این استان را پیشرو در زمینه صدور آرای جایگزین حبس معرفی کرد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون افزون بر ۵ هزار رأی جایگزین حبس در محاکم قضایی استان صادر شده است.

***استاندار گلستان با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان گفت: وضعیت استان به طور مستمر در حال پایش است اما هنوز درگیر موج چهارم بیماری نشده‌ایم.

*** مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: در گلستان دو هزار و ۲۰۰ مدرسه با ۱۲ هزار کلاس درس وجود دارد که ۳۵ درصد آنها نیازمند بازسازی هستند.

*** خانواده دو معلول گلستانی بعد از 10 سال پیگیری برای خانه‌دار شدن همچنان در صف وعده وعیدهای مسوولان منتظر و سردرگم هستند تا شاید مرد میدانی برای رفع دغدغه‌های آنها پیدا شود و سقف زندگی‌شان بدون شرط و شعار شکل بگیرد.

***مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از پرداخت ۱۷۰ میلیارد تومان وام مسکن و کمک بلاعوض برای ساخت خانه محرومان در استان خبر داد.

***معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: مصمم هستیم تا پایان دولت ۵۰ هزار هکتار دیگر از اراضی استان گلستان را زهکشی کنیم.

***گلچین از کسب رتبه دوم شاعر گلستانی در نوزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه در شهرستان بناب خبر داد.

*** رئیس اداره نظارت بر امور حیات‌وحش اداره کل محیط‌ زیست گلستان گفت: امسال تاکنون تلفات پرندگان مهاجر در سواحل بندرگز و بندر ترکمن در شرق خلیج گرگان مشاهده نشده است.

*** استاندار گلستان امروز با همراهی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا با مهندس زنگنه وزیر نفت دیدار و پیرامون مسائل استان در حوزه نفت و گاز گفتگو کرد.

*** مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت که از سال ۹۲ تاکنون چهار هزار و ۵۰۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات مختلف برای ساخت ۲۹۲ مدرسه و هزار و ۷۸۳ کلاس استان با زیربنای ۲۵۷ هزار و ۷۱۷ متر مربع سرمایه‌گذاری شد.

*** کارشناس فوریت‌های اجتماعی بهزیستی گلستان با اعلام افزایش ۱۸ درصدی کودک‌آزاری در استان گفت: ۹۵ درصد از مجموع ۱۲۷ مورد کودک آزاری امسال گلستان توسط والدین انجام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار