فرمانده نیروی انتظامی گنبد گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه نمایندگان اداره جهاد کشاورزی گنبدکاووس در بازرسی از انباری مقدار ۱۷ تن و ۱۴۰ کیلوگرم سبوس گندم احتکار شده را کشف و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

کشف ۱۷ تن سبوس احتکاری در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، محمود علی فر در گفتگو با خبرنگاران، گفت: مأموران پلیس آگاهی در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی، پس از یکسری اقدامات تخصصی محل دپوی سبوس های گندم احتکار شده را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه نمایندگان اداره جهاد کشاورزی گنبدکاووس در بازرسی از انبار مورد نظر مقدار ۱۷ تن و ۱۴۰ کیلوگرم سبوس گندم احتکار شده را کشف و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

علی فر تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی سبوس کشف شده ۸۴۰ میلیون ریال برآورد شده است که با دستور مرجع قضایی انبار مورد نظر پلمپ و در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اعلام اینکه پلیس مقابله بی امان با برهم زنندگان نظام اقتصادی را در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار