مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبرداد؛

نجف زاده گفت: از اول سال جاری تاکنون گشت های مشترک تعزیرات حکومتی بیش از 2077 واحد صنفی را بازرسی و برای 1012 واحد پرونده تشکیل داده که در گشت های به عمل آمده این افراد متخلف به بیش از یکصد وسی و دو میلیارد و نهصد میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت نیز محکوم شدند.

محکومیت 132 میلیارد و 900میلیون ریالی اصناف گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین نجف زاده در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما از تشدید گشت های مشترک و نظارت بر واحدهای صنفی در سراسر استان خبرداد و گفت: با توجه  به افزایش گزارشات وشکایات مردمی با تلفن 135 این اداره کل به جهت حمایت از حقوق مصرف کننده ، گشت های مشترک روزانه را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان، خاطرنشان کرد: به دلیل نزدیکی به ایام سال جدید ضمن تشدید گشت های مشترک همه روزه یکی از روسای شعب تعزیرات به همراه بازرسین سازمان صمت ، مرکزبهداشت ،نیروی انتظامی ودیگر دستگاههای مرتبط  در نوبت های صبح وعصر در قالب گشت های جداگانه از واحد های صنفی بازرسی نموده و رعایت قیمت مصوب ،صدور فاکتور خرید،رعایت بهداشت،جلوگیری از گران فروشی ،مبارزه با احتکار و..  را در قالب گشتهای مشترک بررسی کرده و با متخلفین طبق قانون  برخورد می کنند.

عضوشورای قضائی استان افزود: از اول سال جاری تاکنون گشت های مشترک تعزیرات حکومتی  بیش از 2077 واحد صنفی را بازرسی و برای 1012 واحد پرونده تشکیل  داده که در گشت های به عمل آمده این افراد متخلف ،علاوه بر ضبط کالا، الزام به توزیع کالای مکشوفه در شبکه به بیش از یکصد وسی  و دو میلیارد و نهصد  میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت  نیز محکوم شدند.

وی ازهمه شهروندان استان درخواست کردند درصورت مشاهده هرگونه گرانفروشی  یا سایر تخلفات اقتصادی ،بهداشتی وصنفی،،قاچاق کالا وارز در خصوص مایحتاج عمومی مردم و...موضوع را به صورت حضوری، یا  با تلفن 135 یا سامانه اینترنتی135به تعزیرات حکومتی یا با تلفن124به سازمان صنعت،معدن وتجارت ویا با تلفن 1490 به دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار