کارشناس هواشناسی گلستان:

بلبلی گفت: از اواخر روز پنجشنبه از میزان بارش و ابر در استان کاسته می شود ولی کاهش دما تا روز جمعه در گلستان تداوم خواهد یافت.

کاهش دما تا روز جمعه تداوم دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد بلبلی» صبح امروز (چهارشنبه 6 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس الگوهای هواشناسی امروز شاهد افزایش ابر، بارش باران و برف در نقاط مختلف استان هستیم.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: در حال حاضر آسمان در استان ابری است و در بخش های مختلف شهرستان های کلاله، رامیان، علی آباد کتول بارش برف نیز گزارش شده است.

 

بلبلی متذکر شد: رطوبت نسبی هوا در گرگان صبح امروز به 82 درصد رسید و درجه حرارت هوا یک درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

 

وی با بیان اینکه روز گذشته بندرگز با دمای 16 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود، افزود: شب گذشته گرگان با کمینه دمای صفر درجه سردترین شهر استان گزارش شده است.

 

کارشناس هواشناسی گلستان بیان کرد: پیش بینی می شود تا 24 ساعت آینده شاهد افزایش ابر، بارش باران و برف، وزش باد شدید در برخی از نقاط استان باشیم.

 

بلبلی بیان کرد: پیش بینی ما این است که امروز هوای استان کاملا زمستانه باشد و شب سردی را امشب پشت سر خواهیم گذاشت.

 

وی گفت: از اواخر وقت فردا کاهش بارش و ابر را در استان شاهد خواهیم بود ولی کاهش دما تا روز جمعه در استان تداوم خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار