برخی از استقلالی‌ها اعتقاد داشتند بهتر است اگر علی کریمی متوجه شد رأی بالایی در انتخابات ندارد، قبل از آغاز رأی‌گیری اعلام انصراف کند.

واکنش بازیکنان استقلال به انتخاب علی کریمی به ریاست فدراسیون

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرورزشی، شمارش معکوس برای انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز شده و کاملاً بدیهی است در تمام محافل فوتبالی و ورزشی پیرامون مجمع انتخاباتی که صبح یک‌شنبه برگزار می‌شود، بحث و تبادل نظر باشد.

اتفاقاً بازیکنان استقلال نیز روز جمعه هم قبل و هم پس از پایان تمرین در مورد انتخاب رئیس جدید فدراسیون صحبت می‌کردند و نظرات مختلفی داشتند. البته اغلب آبی‌پوشان بر فراهم نبودن شرایط برای رئیس شدن علی کریمی تأکید داشته و معتقد بودند باوجود فوتبالی بودن و مزیت‌هایی که علی کریمی نسبت به سایر کاندیداها دارد، مجمع به این ملی‌پوش اسبق رأی نخواهد داد. حتی برخی از استقلالی‌ها اعتقاد داشتند بهتر است اگر علی کریمی متوجه شد رأی بالایی در انتخابات ندارد، قبل از آغاز رأی‌گیری اعلام انصراف کند. 

نکته جالب توجه دیگر پیرامون انتخابات فدراسیون و موضع‌گیری استقلالی‌ها اینکه تعداد زیادی از آنها مدعی بودند جنگ اصلی برای تصاحب صندلی شماره یک فدراسیون فوتبال میان هاشمی و عزیزی خادم است و این دو نفر را کاندیداهای جدی احراز سمت فوق تلقی می‌کردند. البته باشگاه استقلال نیز در مجمع حق رأی دارد ولی سخنگوی هیئت‌مدیره این باشگاه هفته گذشته مدعی شد شاید رأی استقلال علنی اعلام نشود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار