شهرداری گنبدکاووس با وجود ارائه نمایشی فوق العاده در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از دور رقابت‌ها حذف شد و سرمربی این تیم می‌گوید به این تیم و بازیکنانم می‌بالم.

لیگ برتر والیبال|گنبدی‌ها بازنده سربلند / جزیده: به این تیم و بازیکنانم می‌بالم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گنبدکاووس، رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برای تیم شهرداری گنبدکاووس به پایان رسید و این تیم با وجود شایستگی موفق نشد به جمع چهار تیم پایانی صعود کند.

در دیدار سوم مرحله پلی آف این رقابت‌ها شهرداری گنبدکاووس به مصاف تیم قدرتمند شهرداری ارومیه رفت که در یک دیدار فوق العاده حساس با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بماند.

گنبدی‌ها در دو ست نخست شکست خوردند اما در ست‌های سوم و چهارم به برتری رسیدند تا بازگشتی رویایی به این دیدار داشته باشند و کار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم که بسیار حساس و پایاپای پیگیری شد این تیم شهرداری ارومیه بود که 17 بر 15 به پیروزی رسید تا تیم شایسته شهرداری گنبدکاووس از دور رقابت‌ها حذف شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس چند روز پس از این شکست، اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود و دوست نداشتم کارمان در این مرحله تمام شود اما به این تیم و بازیکنانم می‌بالم زیرا نشان دادند شایسته تقدیر هستند.

عظیم جزیده افزود: با ذهنیت خوبی پای به این دیدار گذاشته بودیم و واقعا جنگیدیم، به عقیده من می‌توانستیم سه بر یک پیروز این دیدار شویم و به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم اما در لحظاتی که باید امتیاز می‌گرفتیم تمرکز لازم را نداشتیم.

وی ادامه داد: گاهی اوقات بازی واقعا سخت می‌شود و فشار بازی کار را سخت می‌کند، در هر صورت باید بیشتر کار کنیم و زحمت بکشیم تا موفق شویم.

جزیده خاطرنشان کرد: چیزی تمام نشده و زندگی ادامه دارد، امیدوارم سال‌های بعد با برنامه ریزی بهتر بتوانیم کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم.

وی یادآور شد: باید از مجموعه باشگاه و مردم استان گلستان به ویژه گنبدکاووس و عاشقان والیبال عذرخواهی کنم که نتوانستیم موجب خوشحالی آنها شویم.

ادریس دانشفر بازیکن تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس هم گفت: بازی بسیار سنگینی بود و متاسفانه در لحظات حساس از فرصت‌ها استفاده نکردیم. پس از واگذاری دو ست اول به بازی برگشتیم و در ست آخر هم 10 بر هفت جلو بودیم اما نتوانستیم در امتیازات پایانی تمرکز داشته باشیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود: واقعا شرمنده هواداران والیبال گنبد شدیم که در این مدت از ما حمایت کردند و با پیام‌های خود به ما انرژی دادند و امیدواریم بتوانیم فصل آینده جبران کنیم و با کسب نتایج خوب مردم منطقه را خوشحال کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار