مشاور استاندار گلستان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و تحریم ناجوانمردانه دشمنان با هدف فاصله مردم با حاکمیت، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 فراهم شود.

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 فراهم شود/ معرفی فرماندار جدید گالیکش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گالیکش، اسماعیل عبداللهی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت تکریم و معارفه فرماندار گالیکش اظهار کرد: مدیران اسلامی در شرایط کنونی باید پاسخگو سوالات مردم باشند همانگونه که پرسشگری حق مردم است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: انتخابات این دوره در سطح بین‌الملل مهم بوده و دشمنان قصد دارند تا بین مردم و حاکمیت فاصله انداخته و مشارکت مردم در انتخابات کاهش دهتد.
مشاور استاندار گلستان خاطرنشان کرد: منش رهبر معظم انقلاب و دولت استقلال و پیوستگی در همه ابعاد مختلف در حاکمیت است و تا به امروز مردم در این پیوستگی و استقلال نقش مهمی داشته و باید این پیوستگی بین حاکمیت و مردم پررنگ باشد.
وی بیان کرد: در شرایط کنونی همه مسوولان موظف هستند تا زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ را بدور از انتخاب جناح و حزب خاصی فراهم کرده تا شرایط انتخاب مدیر شایسته را ایجاد کنیم.
* عملکرد مسوولان بر محور ولایت مداری ارزیابی شود
امام جمعه گالیکش در این مراسم اظهار کرد: شاخص و ارزیابی مدیران و مسوولان باید بر مبنا ولایتمداری ارزیابی شود.
وی با اشاره بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: دغدغه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی بوده و همه باید تلاش کنیم تا آرزوی ایشان برآورده شود.
حجت‌الاسلام سیدمحمد دلبری گفت: سیاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در انتخابات این است که از هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حمایت نکرده و یا بر علیه آنها سخنی نگوید اما در راستای وظایف مهم خود بصیرت‌دهی، روشنگری و بیان شاخص‌های یک رئیس جمهور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار می دهد.
وی ادامه داد: تلاش همه ما برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم و ایجاد یک دولت جوان حزب‌اللهی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
* شهرستان گالیکش رتبه دوم استانی در لیگ تندرستی را کسب کرد
فرماندار سابق شهرستان گالیکش در این مراسم اظهار کرد: در ۱۴ ماه خدمت در شهرستان تمام تلاشم ارتقاء شهرستان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره بوده است.
وی تصریح کرد: اتاق فکر با حضور احزاب و جناح‌های مختلف و فرهیختگان جوان شهرستان در راستای ارتقاء شاخص‌های شهرستان تشکیل شد.
علی‌اصغر میرزایی گفت: شهرستان گالیکش ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری داشته و تاکنون ۲۹ واحد بوم‌گردی در شهرستان راه‌اندازی شده و هشت واحد بوم‌گردی دیگر در حال مراحل صدور مجوز در شهرستان است.
* کمبود مرغ و روغن باعث سلب آسایش روانی مردم شده است
فرماندار جدید شهرستان گالیکش در این مراسم اظهار کرد: امنیت مقوله مهم و اولویت نخست بنده در شهرستان بوده که باید این امنیت در همه حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره فراهم شود.
وی افزود: کمبود مرغ و روغن در کشور سبب سلب آسایش و آرامش مردم شده که باید این کمبود مرتفع شود.
احمد تجری‌مفرد ادامه داد: سلامت، امنیت، برگزاری انتخابات سالم و ایجاد اشتغال در شهرستان از مهمترین اهداف بنده در حیطه کاری بنده در شهرستان است.
در این مراسم از زحمات علی‌اصغر میرزایی فرماندار سابق تکریم و احمد تجری‌مفرد به عنوان فرماندار جدید به مدت چهار سال معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار