رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت : در آستانه سال جدید ، کالاهای تنظیم بازار اختصاص داده شده به استان در حال جذب و توزیع در سطح استان است .

توزیع کالاهای تنظیم بازار در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در سی و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان گفت: در آستانه سال جدید و نوروز ۱۴۰۰ کارگروه تنظیم بازار کشور با هدف تنظیم بازار، کالا‌های اساسی شامل برنج، گوشت منجمد، مرغ منجمد، روغن خوراکی و شکر را به استان اختصاص داده که در حال جذب و توزیع آن‌ها در سطح بازار استان هستیم.

او گفت: میزان سهمیه برنج اختصاص یافته برای اسفند ماه استان ۳۵۰ تن، گوشت منجمد ۶۳ تن، مرغ منجمد ۲۴۰ تن، روغن خوراکی حوزه صنف و صنعت ۷۵۰ تن و روغن خوراکی بخش خانوار ۲۶۹۰ تن، شکر سهم صنف و صنعت هزار تن و شکر بخش خانوار ۴۹۷ تن است.

طلوعیان گفت: همچنین با دستور کارگروه تنظیم بازار کشور، ۱۸۰ تن از شکر بخش مردمی تحویل کارخانجات تولید قند استان داده شده تا قند نیز با قیمت مناسب در اختیار مردم استان قرار گیرد.

او اضافه کرد: ۱۵۰ تن سیب درختی و ۲۵۰ تن پرتقال نیز برای تنظیم بازار میوه شب عید مردم استان تامین شده که در ایام پایانی سال در سطح استان توزیع خواهد شد.

 طلوعیان گفت: از ابتدای اسفند ماه سال‌جاری تا کنون  هزار و ۲۵۰ تن مرغ آماده طبخ در استان توزیع شده که با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال نیاز به تامین مرغ بیشتر در بازار استان مشهود است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار