نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس با اشاره به ازدحام جمعیت و شکل‌گیری صف‌های طولانی برای تهیه گوشت مرغ در استان، گفت: توزیع گوشت مرغ باید به‌ گونه‌ای باشد که مردم احساس کمبود نکنند؛ تشکیل صف برای تهیه مرغ شایسته مردم نیست.


نماینده گرگان: تهیه گوشت مرغ تسهیل شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی حدود ۱۰ روز اخیر مردم استان در تهیه محصولات پروتئینی به‌خصوص گوشت مرغ با مشکل روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به پیگیری‌ها برای حل این مشکل، افزود: با تصمیم مسئولان استان، توزیع روزانه مرغ در بازار به ۲۰۰ تن خواهد رسید و در کنار آن توزیع مرغ منجمد هم در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به این اقدامات پیش‌بینی می‌شود طی یکی دو روز آینده وضعیت توزیع گوشت مرغ در استان بهتر شود.

سنگدوینی با اشاره به صف‌های شلوغ برای تهیه گوشت مرغ، گفت: این شایسته مردم نیست که در شرایط بسیار خطرناک کرونایی که همواره به مردم توصیه می‌شود از دورهمی‌ها، اجتماعات و مسافرت‌ها پرهیز کنند، برای گرفتن مرغ در صف بایستند.

وی با تأکید بر اینکه در تولید مرغ در استان مشکلی نداریم، تصریح کرد: روند توزیع و نظارت‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که مردم اطمینان کسب کنند کمبودی در بازار وجود ندارد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس با اشاره به اینکه در روزهای گذشته مردم در تهیه روغن خوراکی نیز با مشکل روبه‌رو بوده‌اند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، وضعیت روغن در حال بهتر شدن است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار