هروویه میلیچ بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از بازگشت به استقلال خوشحالم. صبرم تمام شده است.

 اولین واکنش میلیچ بعد از بازگشت دوباره به استقلال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرورزشی، هروویه  میلیچ بازیکن تیم فوتبال استقلال  گفت: از بازگشت به استقلال خوشحالم. صبرم تمام شده است. می خواهم دوباره در استقلال بازی کنم.

او ادامه داد: جدایی از استقلال برای من خیلی سخت بود. در آستانه دربی از استقلال رفتم. فکر می‌کنم تصمیمم درست بود. نمی‌خواهم درباره گذشت حرفی بزنم. احترام خاصی برای فرهاد مجیدی قائل هستم. او مربی خوبی است. باشگاه استقلال آینده خوبی با مجیدی دارد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که مجیدی سرمربی شد برای من احترام خاصی قائل شد. امیدوارم بتوانم زحمات او را جبران کنم. دو ماه از تمرینات دور بودم، اما هر روز تمرین می‌کردم. زیر نظر مربی این کار را انجام می‌دادم.

بازیکن استقلال بیان کرد: استقلال چهار امتیاز از سپاهان و پرسپولیس عقب است، اما مهم نیست. می‌توان این اختلاف را جبران کرد. تمام بازی‌های استقلال را دنبال می‌کردم. انرژی تازه‌ای در تیم دمیده شده است.

او درباره مطالبات خود از استقلال توضیح داد: همیشه می‌خواهم صادق باشم. زمانی بوده که من ۱۰ ماه حقوق نگرفته بودم. استقلال حدود ۲۰۰ هزار دلار به من باید پرداخت می‌کرد، اما این موضوع عملی نشد. پول بلیت بازگشت به ایران را خودم دادم. مجیدی با من تماس گرفت و از من خواست تا به ایران برگردم. من هم آمدم.

او ادامه داد: رابطه من با مجیدی و کادر فنی خوب است. دلم برای بازیکنان و هواداران استقلال تنگ شده است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار