ملک حسینی گفت: تا پایان روز پنجم نام نویسی داوطلبین شورای شهر و روستا 500 نفر ثبت نام نهایی شدند.

ثبت نام ۵۰۰ داوطلب شورای اسلامی شهر تا پایان روز پنجم/داوطلبان غیر حضوری ثبت نام کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ حمیدرضا ملک حسینی امروز درباره آخرین وضعیت ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا در گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر در استان گلستان ۱۸۹ داوطلب ثبت نام کردند که از این میزان ۱۷۱ نفر مرد و ۱۸ نفر زن بودند.

وی افزود:  در مجموع ۵۰۰ داوطلب متقاضی کرسی های شورای اسلامی شهر در استان گلستان شدند که از این تعداد ۴۵۰ نفر مرد و ۵۰ نفر نیز زن هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان درباره استقبال داوطلبین از شیوه های مختلف ثبت نام ، تصریح کرد:  تعداد ۳۷۱ نفر با مراجعه به فرمانداری ها ثبت نام خود را برای کرسی شورای اسلامی شهر قطعی کردند و همچنین ۵۱ فر از طریق دفاتر پیشخوان، ۳۸ نفر از طریق اپلیکشین موبایل و ۴۰ نفر نیز با استفاده از رایانه شخصی ثبت نام خود را انجام داده اند.

ملک حسینی  به داوطلبین توصیه کرد:  داوطلبان متقاضی کرسی های شورای اسلامی شهر ثبت نام خود را به روز پایانی موکول نکنند.

وی اضافه کرد: توصیه ما این است که در شرایط فعلی برای پیشگیری از شیوع کرونا، ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام شود و داوطلبان سلامت خود و کارکنان فرمانداری را به خطر نیندازند.

ملک حسینی در خاتمه  گفت: داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروزسه شنبه (۲۶ اسفندماه) برای ثبت نام به دو روش حضوری و غیرحضوری فرصت دارند.

گفتنی است؛  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار