دادگر از برقراری بیش از ۴ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

برقراری بیش از ۴ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ در شب چهارشنبه آخر سال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی گلستان، سردار «سعید دادگر» اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم، دغدغه اصلی پلیس گلستان بوده و اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن با عمل و رفتار خود، امنیت موجود را خدشه دار کنند.

 

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به حضور فعال پلیس در راستای تامین نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال، افزود: از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری از حوادث ناگوار این شب در نظر گرفته شده بود و با استفاده از ظرفیت های موجود در این راستا اقدام شد.

 

وی گفت: متأسفانه با وجود هشدارها و توصیه های دلسوزانه پلیس و سایر دستگاه های امدادی، 29 نفر از شهروندان بر اثر بی احتیاطی و استفاده از مواد محترقه مصدوم شدند که اکثر آنان از کودکان و نوجوانان بوده اند.

 

دادگر تصریح کرد: با تلاش پلیس طی شب گذشته 32 نفر از عوامل توزیع کننده مواد محترقه دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شدند همچنین از 97 نفر نیز تعهد کتبی اخذ شد.

 

وی با اشاره به تشدید اعمال محدودیت تردد بین ساعات 2100 الی 0300 در شب چهارشنبه آخر سال، گفت: در این راستا، دو هزار و 218 خودروی متخلف جریمه 2 میلیون ریالی شدند.

 

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به مشارکت خوب شهروندان در تامین نظم و امنیت محله ها، افزود: در شب گذشته چهار هزار و 920 تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 برقرار شد که از این تعداد یک هزار و 385 تماس عملیاتی بوده است.

 

وی با بیان اینکه تعداد تماس های مردمی طی این شب نسبت به سال گذشته 33 درصد رشد داشته است، بیان داشت: این تعداد تماس طی یک شب نشان از حجم بالای ماموریت های پلیس در سطح جامعه دارد.

 

دادگر به کشف 31 هزار و 413 عدد انواع مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال و دستگیری 6 نفر اشاره و خاطرنشان کرد: در طول سال 99 نیز با تلاش پلیس، بیش از 155 هزار عدد مواد محترقه کشف و 15 متهم نیز دستگیر شده اند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار