روز‌های اخیر شجاع به برخی از دوستان نزدیکش مثل شیث رضایی گفت می‌خواهد به پرسپولیس برگردد و فصل آینده دوباره پیراهن این تیم را برتن کند.


مذاکرات اولیه پرسپولیس با شجاع؛ خلیل زاده برمی گردد؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ بدون شک یکی از جنجالی‌ترین ترنسفر‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و رفتنش به فوتبال قطر و باشگاه الریان بود. شجاع که در پرسپولیس بسیار محبوب بود بعد از رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا به دلیل اختلاف با رسول پناه و در اعتراض به بالا نبردن مبلغ قراردادش ساز جدایی کوک کرد و از پرسپولیس جدا شد.

بعد از جدایی شجاع از پرسپولیس ورق برگشت و خیلی از هواداران این تیم از رفتن مهره تاثیر گذار تیمشان و البته نحوه جدایی اش ناراحت و عصبانی شدند آن‌ها هرچند رسول پناه را مقصر اصلی جدایی شجاع می‌دانند، ولی اصلا از مدافع مازنی تیمشان انتظار نداشتند تیمشان را ترک کند. با وجود اینکه شجاع شرایط خوبی در قطر دارد و مهره فیکس تیمش به حساب می‌آید، ولی علاقه دارد فصل آینده به پرسپولیس برگردد.

طی روز‌های اخیر شجاع به برخی از دوستان نزدیکش مثل شیث رضایی گفت می‌خواهد به پرسپولیس برگردد و فصل آینده دوباره پیراهن این تیم را برتن کند. هرچند به طور حتم باشگاه پرسپولیس خبر بازگشت شجاع را تکذیب خواهد کرد، ولی از منابع موثق شنیدیم حتی مذاکرات اولیه هم برای بازگشت شجاع انجام شده و به نوعی پروژه بازگشت شجاع به پرسپولیس کلید خورده است.

 

خبرورزشی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار