فرمانده انتظامی گلستان خبر داد؛

فرمانده انتظامی گلستان گفت: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا برپایی چادر در پارک ها و تفرجگاه ها در همه شهرها (مناطق آبی، زرد، نارنجی و قرمز) ممنوع است.

ممنوعیت برپایی چادر و کمپ های جنگلی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، محمدسعید فاضل دادگر صبح امروز در گفتگوی خبری اظهارکرد: طرح نوروزی پلیس با استفاده حداکثری از ظرفیت نیروها و امکانات موجود آغاز شده است و با تمام توان برای دفاع از امنیت، نشاط و سلامتی مردم تلاش خواهیم کرد که البته در این راه نیاز به همکاری و تعامل سایر دستگاه ها و آحاد شهروندان داریم.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه طبق توصیه کارشناسان بهداشتی، سفر در ایام نوروز احتمال شیوع کرونا را افزایش می دهد، گفت: از مردم تقاضا داریم با ماندن در منزل و پرهیز از حضور در اماکن پر ازدحام، به ریشه کن شدن این بیماری خطرناک کمک کنند و در صورت ضرورت و ترک منازل، تمامی راه های ورودی ساختمان را با قفل ایمن، مسدود کنند.

فاضل دادگر اضافه کرد: ورود و خروج خودروها از مناطق با رنگ نارنجی و قرمز با محدودیت روبرو بوده و همچنین ممنوعیت تردد در ساعات ۲۱۰۰ الی ۰۳۰۰ بامداد در همه شهرهای استان وجود دارد.

وی گفت: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا برپایی چادر در پارک ها و تفرجگاه ها در همه شهرها (مناطق آبی، زرد، نارنجی و قرمز) ممنوع است لذا از شهروندان تقاضا داریم در این زمینه هم همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: اقامت در کمپ های جنگلی هم در همه مناطق و شهرهای استان ممنوع است.

فاضل دادگر تاکید کرد: همچنین با توجه به احتمال وقوع بارش های شدید و وقوع سیلاب در ایام نوروز در نقاط مختلف استان، باید آمادگی لازم برای مقابله با این پدیده را هم از هم اکنون داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار