با توجه به ابتلای رشید مظاهری به کرونا و همچنین منفی شدن تست کرونا سید حسین حسینی به احتمال بسیار زیاد دروازه‌بان استقلال در آغاز سال جدید و بازی با پیکان حسینی خواهد بود.

دروازه‌بان استقلال در لیگ برتر تغییر می کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، به احتمال فراوان سید حسین حسینی مقابل پیکان از دروازه استقلال تهران حراست می کند.

ابتلای همزمان سیدحسین حسینی و رشید مظاهری دو دروازه بان استقلال به ویروس کرونا نگرانی هایی را برای طرفداران و کادرفنی این تیم ایجاد کرده بود. طی روز های گذشته تمرینات استقلال بدون حضور دو دروازه بان اصلی برگزار شد اما روز گذشته جواب تست حسینی یکی از گلرها منفی شد و او از دیروز به تمرینات برگشت و کارش را شروع کرد.

این در حالی است که تست کرونای رشید مظاهری هنوز مثبت است و او باید به همراه بابک مرادی، عارف غلامی و چند عضو کادرفنی در قرنطینه باشد.

با توجه به اینکه استقلال روز ۱۴ فروردین باید در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف پیکان برود و زمان بازگشت مظاهری به تمرینات هم مشخص نیست، به احتمال فراوان از حالا می توان سیدحسین حسینی را دروازه بان استقلال در این مسابقه دانست.

حسینی که در آخرین بازی با هدایت محمود فکری به ترکیب استقلال برگشته بود، با نظر فرهاد مجیدی در چند مسابقه گذشته نیمکت نشین شد و حالا بار دیگر به عنوان دروازه بان اول آبی ها مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۴ فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار