ریس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در بندرترکمن:

سیروس کمی گفت: بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر بعد ارسال نظر هیات اجرایی ،با حساسیت ویژه در هیات نظارت شهرستان ترکمن آغاز می شود.

بررسی صلاحیت کاندیداهای شورا در بندرترکمن با حساسیت بالا انجام می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ حاج سیروس کمی ریس هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا شهرستان ترکمن صبح امروز یکشنبه 5 فروردین در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد : طبق ماده ۵۰و ۵۱ قانون و ۵۲آیین نامه اجرایی بررسی صلاحیت ان دسته از کاندیداهایی که در هیات اجرایی تایید یا رد صلاحیت شده اند توسط هیات نظارت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کمی با تاکید بر ضرورت افزایش حساسیت‌ها برای تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر گفت: این دوره سعی خواهیم کرد با در نظر گرفتن جوانب قانونی طبق مستندات و استعلام از مراجع قانونی صلاحیت افراد را بررسی می کنیم.

وی تصریح کرد : انتخابات مظهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت آنهاست و ما به عنوان دست اندرکاران انتخابات وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای یک انتخابات پرشور انجام دهیم .

ریس هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا شهرستان ترکمن خاطرنشان کرد: انتخابات 1400 سبیار مهم است و لازم است همه تلاش کنیم با همدلی و وحدت گام نوینی در جهت توسعه استان و شهر و روستای خود برداریم و مقدمات تحقق شعار سال را فراهم کنیم .

گفتنی است ششمین دوره انتخابات شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز 28 خرداد 1400 برگزار می شود .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار