مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: هفت تصادف فوتی در محورهای ارتباطی گلستان اتفاق افتاده که طی آن هفت نفر فوت شده اند.

۷ نفر در تصادفات نوروزی گلستان جان باختند

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه) تا ۱۵ فروردین، هشت میلیون و ۶۷۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی گلستان ثبت شده و طی این مدت ۵۴۹ هزار خودرو به استان وارد و ۵۴۳ هزار خودرو هم خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: نرخ جریان تردد در نوروز امسال ۳۷۳ بوده در حالی که این رقم در سال گذشته ۱۸۶ و در نوروز ۹۸ حدود ۳۸۷ بوده است.

وی افزود: طی این مدت محور گرگان به علی آبادکتول با ثبت تردد ۶۶۲ هزار خودرو، پرترافیک ترین مسیر بوده است.

میقانی بیان کرد: هفت تصادف منجر به فوت در تعطیلات نوروزی در محورهای گلستان اتفاق افتاده و هفت نفر جان خود را از دست دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۵۷ درصد پلاک های تردد شده در ۱۵ فروردین ماه بومی استان بوده و پلاک استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی و شمالی، سمنان و سیستان و بلوچستان در شمار پرتکرارترین خودروها بوده اند.

وی عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح ۲۰۶ هزار نفر با ناوگان جاده ای گلستان جابجا شده و ۱۶ هزار و ۲۷۷ نفر با قطار وارد استان و ۱۴ هزار و ۷۰۹ نفر هم با این وسیله حمل و نقلی خارج شده اند.

میقانی گفت: همچنین طی این مدت پنج هزار و ۳۷۸ نفر با ناوگان هوایی وارد استان شده و پنج هزار و ۱۴۱ نفر هم خارج شده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار