فرمانده انتظامی علی آباد کتول خبر داد:

فرمانده انتظامی علی آباد کتول از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی با حضور مقتدرانه پلیس در این شهرستان خبر داد.

 دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی/7 نفر دستگیر شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ سرهنگ الیاس تازیکه اظهار کرد: اهالی یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی بخش کمالان با مشاهده درگیری دسته جمعی که نظم و انضباط اجتماعی را بر هم زده بودند مراتب را به فوریت های پلیسی 110 اعلام کردند.

وی افزود: در پی این تماس مردمی و دغدغه شهروندان برای پیگیری موضوع، هماهنگی های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به عمل آمد و ماموران انتظامی بخش کمالان بلافاصله وارد عمل شدند.

سرهنگ تازیکه خاطرنشان کرد: با حضور در صحنه، ماموران در یک اقدام ضربتی 7 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول گفت: برابر بررسی های اولیه به عمل آمده، عاملان درگیری با انگیزه اختلافات قبلی با هم درگیر شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پرونده ادامه دارد، بیان کرد: شهروندان باید ضمن توجه به مهارت های اساسی در کنترل خشم و هیجان های منفی خود برای مشکلات و مسائل خانوادگی از راه های منطقی و قانونی وارد عمل شوند تا از وقوع این گونه وقایع که در مواردی عواقب شوم و خطرناکی در پی داشته است پیشگیری آگاهانه ای به عمل آید.

سرهنگ الیاس تازیکه به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه مراتب را در سریعترین زمان از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار