استاندار گلستان گفت: اگر سرمایه‌گذارانی برای اجرای پروژه تصفیه‌خانه و شبکه انتقال شهر گنبدکاووس هزینه ۲۰۰ میلیارد تومان اولیه و هزینه یک‌هزار و ۳۰۰ میلیاردی را در طول ۱۵ سال انجام دهند پنج یا ۶ برابر در طول ۱۵ سال سود خواهند برد.

سود ۶ برابری در انتظار سرمایه‌گذاران اجرای پروژه تصفیه‌خانه گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در جلسه هماهنگی فاضلاب شهر گنبدکاووس، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: استفاده از پسآب شهری می‌تواند زمینه زراعت چوب را فراهم کند و برای این اقدام نیاز است سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه تصفیه‌خانه و شبکه انتقال صورت گیرد.

* همکاری کامل مدیران استان با سرمایه‌گذاران برای زراعت چوب با استفاده از پسآب شهری/ معاونت اقتصادی استانداری تلاش خواهد کرد ۲ هزار هکتار را در قالب ۱۰ مزرعه ۲۰۰ هکتاری به سرمایه‌گذاری واگذار کند.

 وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب برای همکاری با سرمایه‌گذار ۱۰ هزار مترمکعب پساب را برای اجرای طرح زراعت چوب در زمینی به وسعت ۲ هزار هکتار برای ۱۵ سال ارائه می‌کند.

استاندار گلستان افزود: معاونت اقتصادی استانداری تلاش خواهد کرد ۲ هزار هکتار را در قالب ۱۰ مزرعه ۲۰۰ هکتاری به سرمایه‌گذاری واگذار کند.

استاندار گلستان گفت: اگر سرمایه‌گذاری همچون اوقاف، یا اتاق بازرگانی و یا تعدادی از سرمایه‌گذاران هزینه ۲۰۰ میلیارد اولیه و هزینه یک‌هزار و ۳۰۰ میلیاردی را در طول ۱۵ سال انجام دهند پنج یا ۶ برابر در طول ۱۵ سال سود خواهند برد.

حق‌شناس یادآور شد: اجرای طرح استفاده از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر گنبدکاووس برای زراعت چوب می‌تواند ضمن بهبود فضای سبز این شهر زمینه بهره‌برداری بهتر از پساب‌های شهری را فراهم آورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار