معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طی هفته گذشته ۶۲ واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شده اند.

 ۶۲ واحد صنفی متخلف کرونایی در گلستان پلمب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، علی اصغر اصغری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای هفته گذشته تا روز جمعه تعداد ۶۲ واحد صنفی در گلستان به دلیل عدم رعایت شیوه نامه ها و دستورالمعل های بهداشتی مقابله با شیوع و یروس کرونا پلمب شد. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: طی این مدت به بیش از هزار و ۸۶۴ واحد صنفی تذکر داده شده و ۳۲ پرونده تخلف هم تشکیل شده است.

اصغری در بخش دیگری از سخنان خود به بازرسی از خبازی ها اشاره کرد و گفت: بازرسان سازمان در هفته گذشته، بیش از ۶۵۸ واحد خبازی در سراسر استان را بازدید و بر نحوه عملکرد آنها بازرسی کردند.

وی با اشاره به تعطیلی همه مشاغل (به جز گروه یک) در شهرهای قرمز، اضافه کرد: اکثر واحدهای صنفی طی این مدت همکاری خوبی داشته و در رعایت پروتکل های بهداشتی خوب عمل کرده اند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از شهروندان گلستانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به  سازمان صمت اعلام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار