مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

کشمیری از انتخاب ۴ شهر استان گلستان در طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور خبر داد.

۴ شهر استان گلستان در طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر برگزیده شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عادله کشمیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در راستای معرفی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در مجامع بین المللی، 4 شهر استان گلستان در این طرح انتخاب شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: ارزیابی طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در حوزه ۹ گانه صورت گرفت که در این بین 4 شهر استان گلستان در 4 حوزه انتخاب شده اند.

 

وی ادامه داد: در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر حوزه موسیقی، شهر گنبد کاووس، شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر حوزه مد و لباس شهر آق قلا، شبکه شهرهای خلاق و فرهنگ و هنر حوزه هنرهای تجسمی شهر گرگان و شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر و حوزه صنایع دستی شهر مینودشت به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر معرفی شدند.

 

کشمیری خاطرنشان کرد: این طرح در راستای گام دوم انقلاب اسلامی، برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه ششم توسعه برگزار شد.

 

وی یادآور شد: یکصد و 42 شهر به مرحله نیمه نهایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر به راه یافتند که از این میان ۶۰ شهر با عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر شناخته شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نقش شهرداری های استان را نیز در پیشبرد این هدف و انتخاب شهرهای استان در طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر موثر خواند و از همکاری آنان تشکر کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار