داداشی گفت: از عصر فردا و پس از افزایش دما در استان گلستان شاهد ورود سامانه بارشی خواهیم بود که در مدت فعالیت یک هفته ای خود در استان هوا را مطبوع و بهاری می کند.

 شب گرمی در انتظار گلستانی ها است/ ورود سامانه بارشی و بهاری شدن هوای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «نورمحمد داداشی» اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد افزایش دمای قابل ملاحظه ای بودیم و پس از آن چند روزی شاهد کاهش دما در استان هستیم به طوری که دمای هوا بین 12 تا 13 درجه سانتیگراد کاهش یافت.

 

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: در روز آینده شاهد افزایش دما در سطح استان خواهیم بود و پیش بینی می کنیم که دمای هوا به 35 درجه سانتیگراد برسد.

 

داداشی یادآور شد: وزش باد گرم جنوبی باعث می شود که گلستانی ها شب گرمی را پیش رو داشته باشند و از فردا صبح (سه شنبه ۷ اردیبهشت) نیز روز گرمی را آغاز خواهیم کرد و دمای حداقل در استان نزدیک به 20 درجه خواهد بود.

 

وی افزود: از عصر فردا سامانه بارشی وارد استان می شود و گرچه این سامانه بارشی ریزش های قابل توجهی نخواهد داشت اما ماندگاری آن در استان به مدت یک هفته پیش بینی می شود.

 

مدیرکل هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: در روز آینده شاهد وزش باد شدید، رعد و برق و بارش در ارتفاعات خواهیم بود که در مناطق کوهستانی بارش به 40 میلی متر می رسد و در مناطق شمالی استان میزان این بارش ها تنها یک تا پنج میلی متر خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار