مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یک جامعه فعال و پویا مدیون زحمات کارگران خود است و حیات یک ملت بسته به کار و کارگر است.

حیات یک ملت وابسته به پویایی جامعه کارگری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تبریک هفته کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز کارگر برای تقدیر و تشکر از یک قشر زحمت کش و فعال است، چرا که بدون حضور کارگران در جامعه نمی توانیم، شاهد جامعه ای پیشرفته باشیم.

وی با بیان اینکه زحمت و تلاش کارگران جهاد در راه خدا محسوب می شود، افزود: کارگران کسانی هستند که نان حلال بر سر سفره خود می برند و هر کسی که به جامعه کارگر خدمت کند، قطعاً نزد خداوند دارای پاداش ارزشمندی است.

ولی نژاد با اشاره به دیدگاه اسلام در رابطه با کار ابراز کرد: در فرهنگ اسلام هر گونه تلاش و فعالیتی که بازدهی مثبتی را در پی داشته باشد، کار نامیده می شود، در واقع اسلام به کار و کارگر ارزش بسیار والایی داده است، به گونه ای که کار کردن را از بزرگترین عبادت ها دانسته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: از نظر پیامبر گرامی اسلام، منزلت کارگران در ردیف انبیاست و همچنین از دیدگاه امام خمینی (ره) چرخ عظیم بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش خواهد بود و حیات یک ملت بسته به کار و کارگر است.

وی با اشاره به کسانی که از راه سودجویی، سوء استفاده و اختلاس به ثروت می رسند، گفت: در واقع این افراد کارگر نیستند؛ چرا که قشر کارگر بسیار آبرومند است و آن دزدانی که ممکن است در هر لباسی ظاهر شوند، جایگاه بسیار پلیدی دارند و هیچ شان و مقامی ندارند، بلکه باید از طریق محاکم قضایی مجازات شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار