رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز عنوان کرد:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز از حمایت تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در لیگ دسته یک کشور در سال 1400 خبر داد.

 حمایت از تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در لیگ دسته یک کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ محسن مردانی اظهار کرد: سال ۹۹ با توجه به همه گیری بیماری کووید 19 و وضعیت قرمز و نارنجی شهرستان بندرگز طی این مدت، ورزش این شهرستان حال خوبی در مقایسه با سالهای قبل نداشت ولی فعالیتها و مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد .

وی در خصوص دستاوردهای ورزش و جوانان در شهرستان بندرگز طی سال گذشته بیان داشت: سال گذشته با توجه به شرایط شهرستان بندر گز عموم فعالیتها در ورزشهایی بود که در فضای باز انجام می شد از این رو رشته فوتبال شهرستان اوضاع نسبتا بهتری نسبت به دیگر رشته ها داشت ، در رشته فوتبال تیم استقلال بندرگز درلیگ برتراستان، تیم شاهین بندرگز در لیگ یک استان و تیم شهید خالصی در لیگ دو استان حضور داشتند و همچنین در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و امید در لیگ استان از این شهرستان شرکت داشتند و در چندین مسابقه فوتبال به میزبانی بندرگز برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت : در مسابقات بین المللی کاراته که به صورت مجازی به میزبانی استان گلستان برگزار شد محمد علی مظهری از بندرگز به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کرد .

و ی گفت: آرش کمانگری به بیست و هفتمین دوره مسابقات وزنه برداری جانبازان و معلولین در تهران اعزام شد و عنوان چهارمی این مسابقات را کسب کرد و در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور به میزبانی جزیره کیش ابراهیم فراهی از به مقام پنجم رسید و محمد رفیقی موی تای کار شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت شد و دانیال حجتی در لیگ برتر کشتی آزاد کشور برای تیم مازندران کشتی گرفت. ایشان گفت: میلاد قاسمی در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بعنوان داور سوت زد و سه بانوانی بندرگزی در مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور قضاوت کردند.

مردانی گفت: در خصوص امور جوانان، 5 جلسه ستاد ساماندهی به ریاست فرماندار برگزار شد و در حال حاضر 4 سازمان مردم نهاد جوانان در شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد 2 سازمان در سال 1399 تاسیس شد و در انجام امور فرهنگی و کمک های مومنانه در مناسبتهای مختلف با اداره ورزش و جوانان همکاری می کنند .

وی افزود : سالن ورزشی صدرای بندرگز بعد از انتظار زیاد مردم شهرستان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دهه فجر افتتاح شد و علیرضا دبیر قهرمان المپیک با حضور در شهرستان به منظور بررسی عملکرد وضعیت کشتی و مشکلات خانه کشتی شهرستان پرداخت .

تجهیز و افتتاح زمین فوتبال روستای گز غربی در راستای اجرای طرح شهید شوشتری ، اعزام دوچرخه سواران به مشهد مقدس ، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان در مناسبت های مختلف ، تجلیل از قهرمان ورزشی رشته کشتی ، توزیع بسته های حمایتی در رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه با مشارکت و همکاری هیئتهای ورزشی و سمن های شهرستان در طی دو مرحله ، اجرای طرح پویش ملی ورزش درخانه در فضای مجازی باهمکاری هیئت همگانی شهرستان ، افتتاح خانه ورزش روستایی دشتی کلاته غربی و شرکت در لیگ تندرستی ازبرنامه های دیگری بودند که مردانی به آنان اشاره کرد .

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه همچنین برنامه های پیش بینی شده برای سال 1400 را نیز برشمرد و ادامه داد :تجلیل از قهرمان و ورزش کاران و هیئتهای ورزشی ، اجرای جشنها و همایش ها با همکاری سازمان های مردم نهاد در مناسبت های مختلف و حمایت از تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در لیگ دسته یک کشور ، میزبانی مسابقات کشوری و استانی در رشته های مختلف ورزشی با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و افتتاح خانه های جدید ورزش روستایی با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان از جمله برنامه های سال ۱۴۰۰ خواهد بود .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار