راه و شهرسازی گلستان اداره کل راه و شهرسازی گلستان در عملکرد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در سال ۱۳۹۹ به عنوان دستگاه شایسته تقدیر، بین ادارات کل استان معرفی شد.

کسب رتبه برتر توسط راه و شهرسازی گلستان در سامانه سامد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امورحقوقی استانداری گلستان، اداره کل راه و شهرسازی گلستان رتبه برتر در عملکرد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)در سال ٩٩ را دربین ادارات کل استان کسب کرد.

براساس این گزارش، در سال ۹۹ با هدایت و پشتیبانی مدیرکل راه و شهرسازی استان، همت اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان و همکاری معاونت‌ها و تمامی روسا و کارشناسان پرتلاش در تمامی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف اداره کل راه و شهرسازی گلستان و ادارات تابعه در ۱۲ ماهه سال ۹۹ از ۵۷ مورد دریافتی در سامانه سامد، ضمن عملکرد ۱۰۰درصدی در زمینه بررسی، رسیدگی و ثبت نتایج موارد مطروحه مردمی در سامانه سامد همه موارد اقدام شده است.

شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) سامانه‌ای که است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱، و یا مراجعه به سایت  https://۱۱۱.ir  مشکلات و خواسته‌های خود را با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه مطالبات خود را پیگیری می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار