مدیرکل کمیته امداد گلستان عنوان کرد

بابایی گفت: سه هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین مددجویان کمیته امداد گلستان توزیع شد.

توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد گلستان/ حمایت مالی ۷ هزار خیر گلستانی از ۱۱ هزار یتیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عیسی بابایی» ظهر امروز (دوشنبه 20 اردیبهشت) در رزمایش همدلی و احسان طرح «احسان رمضان» و اهدای 11 هزار بسته ارزان به خانواده های نیازمند اظهار کرد: در این رزمایش سه هزار و 200 بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد توسط ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) اهدا شد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه بیش از 85 هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد گلستان هستند، ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به همت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، خیران و ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

 

بابایی یادآور شد: همچنین بخش عمده کمک های مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی که در سطح استان اجرایی شد به سمت سفره نیازمندان به ویژه خانواده مددجویان کمیته امداد هدایت شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد برنامه های ماه مبارک رمضان را در قالب دو پویش ایران همدل و ایران مهربان دنبال می کند و با اجرای این طرح ها درصدد هستیم که هیچ یتمی بدون حامی نماند و همچنین بتوانیم با اطعام مهدوی از خانواده های نیازمند حمایت کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان متذکر شد: از نخستین روز افتتاح آشپزخانه مرکزی توسط مرکز نیکوکاری مصلی گرگان و مسجد جامع گلشن بیش از 750 هزار پرس غذای گرم با حفظ کرامت انسانی بین خانواده های نیازمند در سطح استان گلستان توزیع شده است.

 

بابایی یادآور شد: در سطح استان گلستان بالغ بر ۱۲ هزار کودک ایتام و محسنین داریم و میانگین سرانه دریافتی این ایتام نسبت به سرانه کشور ۵۰ درصد است و باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت بگیرد.

 

وی به حمایت خدام رضوی از یک هزار کودک یتیم گلستانی اشاره کرد و افزود: با همکاری خیران و ائمه جمعه تا این لحظه بیش از هفت هزار خیر از ۱۱ هزار فرزند یتیم در سطح استان گلستان مورد حمایت مالی قرار گرفتند و در سطح استان گلستان نماینده ولی فقیه حمایت مالی از 100 یتیم را متقبل شد و همچنین مرکز نیکوکاری مصلی و مسجد جامع گلشن نیز بیان کردند که تلاش خواهند کرد که تا پایان ماه مبارک رمضان یک هزار حامی برای ایتام گلستان جلب کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار