کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در بیانیه ای حادثه مکتب سیدالشهداء افغانستان را محکوم کردند.

بیانیه محکوم کردن حادثه مکتب سیدالشهداء افغانستان از سوی کانون های مساجد گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ در این بیانیه آمده است: حادثه مکتب سیدالشهداء افغانستان واقعا دل هر انسان آزاده ای را شدیدا به درد می آورد، به خاک و خون کشیده شدن دختران معصوم و بی گناه ما را به یاد این آیه از قرآن می اندازد «بای ذنب قتلت» به کدامین گناه کشته شدن، فرهنگ تحجر و کج فهمی چنان آسیبی به جامعه افغانستان وارد کرده و می کند که جا دارد جامعه جهانی و اندیشمندان و فریختگان جهان به فکر راه چاره بیافتند و ملت مظلوم افغانستان را از این چاه آسیب اجتماعی نجات دهند.

 

متاسفانه علاوه بر این آسیب و تحجر بزرگ اشغال این کشور توسط استثمارگر بزرگ جهان، آمریکا باعث شده است که مشکلات این کشور مضاعف شود و هر روزه شاهد درگیری ها و توطئه های زیادی باشیم.

 

شک نباید کرد هر حادثه ای که در این کشور رخ می دهد و هر قتل و غارتی که صورت می یگرد، محصول توطئه های شیطان بررگ است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم رد پای آن را می توان مشاهده کرد.

 

تمام دلسوزان و آزادیخواهان جهان باید هر ابزاری اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و تبلیغی استفاده نمایند و صدای مظلومیت ملت افغانستان را به گوش سازمان های امنیتی و سیاسی جهان برسانند و آنها را در مسیر اجبار قرار دهند تا نسبت به حادثه بزرگ واکنش نشان دهند و برای جلوگیری از حوادث مشابه راه چاره بیاندیشند.

 

ملت بزرگ افغانستان که دخسته از دردها و زخم های این چنینی است باید با صبر و متانت و وحدت در برابر این حوادث از پا ننشیند و ضمن محکوم کردن عاملان این حادثه، این تفکر متحجر را منکوب کنند.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی، از خداوند متعال می خواهند که خون این دختران معصوم را باعث به جوش آوردن تمام خون های آزادیخواهان جهان قرار دهد و خون آنها خون بهای ذلت و خواری متحجران و مستبدان عالم شود. خداوند انشاءالله آنها را با سیدالشهدا محشور نماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار