کاپیتان سابق استقلال گفت: فدراسیون نباید در برخورد با خاطیان سیاست یک بام و دو هوا را داشته باشد و باید هرچه سریعتر با خاطیان اصفهان برخورد کند.

فدراسیون فوتبال نباید در برخوردها دوگانه رفتار کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، علی جباری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال اظهار داشت: طبیعی است که باید بازی با ذوب آهن را فراموش کنیم. دربی همیشه خاص بوده و هست. بازیکنان باید آرامش خود را به دست آورند و برای شادی دل هواداران در این بازی همه تلاش خود را بکنند. من فکر می‌کنم تیم ما پتانسیل موفقیت در ادامه رقابت‌ها را دارد و امیدوارم دربی سرآغاز موفقیت‌های بعدی ما خواهد بود.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از برخورد دوگانه با تیم‌ها در شرایط مشابه، گفت: اگر اتفاقی که در اصفهان رخ داد، برای ما رقم می‌خورد، تمام این فوتبال بسیج می‌شدند تا با خاطیان برخورد کنند و این در تاریخ استقلال همواره تکرار شده است.

جباری تاکید کرد: یعنی می‌خواهم بگویم این برخورد دوگانه سابقه دار است و مشخص نیست چرا اعمال قانون نسبت به تیم‌ها متفاوت است. باید حتماً مسئولان مربوطه برخورد لازم را داشته باشند. به هرحال نقض قوانین منجر به تنبیه می‌شود و باید بین کسانی که قوانین را نقض می‌کنند و کسانی که این کار را نمی‌کنند، تفاوتی وجود داشته باشد و سیاست یک بام و دو هوایی، فوتبالمان بیشتر از این آسیب می‌بیند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار