دبیر حزب موتلفه اسلامی در گلستان با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد امسال گفت که حضور پرشور مردم در انتخابات، نشان‌دهنده پشتیانی از جمهوری اسلامی و تضمین آینده ایران مقتدر است.

اقتدار کشور در گرو مشارکت حداکثری در انتخابات است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسن سیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات به دنیا ثابت می کند که طرفداری از انقلاب اسلامی و عمل به شعارهای آن تداوم داشته و برنامه های تخریبی و تحریم دشمنان نمی تواند این ملت و مسوولانش را به زانو در بیاورد.

وی گفت: حضور در انتخابات، یکی از موضوعات اساسی و مورد تاکید همه ارکان نظام از جمله مقام معظم رهبری است که باید از ظرفیت رسانه‌ها، منابر، فضای مجازی و برقراری ارتباط چهره به چهره با مردم برای دعوت به حضور پای صندوق رای استفاده کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان ادامه داد: در انتخابات پیش‌رو، مسوولیت احزاب، فعالان سیاسی، رسانه ها و مدیران فضای مجازی برای آگاه سازی و بیان ضرورت حضور مردم در این رویداد مهم، سنگین است و آنان باید با برنامه ریزی صحیح مانع فرصت طلبی دشمن در کمرنگ جلوه دادن اهمیت انتخابات شوند.

وی به تاثیرگذاری احزاب در امید آفرینی جامعه برای مشارکت بیشتر در انتخابات اشاره کرد و گفت: تاکنون به درستی از ظرفیت احزاب برای تولید فکر و اندیشه در پیشرفت کشور استفاده نشده اما می توان از نقش موثر آنان در ایجاد مشارکت مردم در انتخابات استفاده کرد.

سیدی از احزاب خواست در زمان باقی مانده تا انتخابات دعوای سیاسی را کنار گذاشته و زمینه ساز مشارکت باشکوه مردم در انتخابات را فراهم کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان همچنین به مسوولیت نامزدهای انتخابات اشاره کرد و گفت: این افراد با خودداری از دادن وعده های غیرقابل اجرا، امید آفرینی را در جامعه تقویت کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار