مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاران استان گلستان با بیان اینکه روابط عمومی ها، جلوه بیرونی اقدامات سازمان ها هستند، گفت: ارتباط هوشمند و دوسویه از مهمترین ویژگی‌های روابط عمومی فعال است.

روابط عمومی هاجلوه بیرونی اقدامات سازمان ها هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

وی ادامه داد: بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

وزیری افزود: همکاران روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شرایط کنونی وظیفه‌ای سنگین و مهمی را بر عهده‌دارند و بر همین اساس ضرورت دارد در جهت شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح از عملکردها در زمینه‌های مختلف، آگاهی بخشی به مخاطبان اصلی این دستگاه اقدامات مؤثری را با استفاده از فناوری‌های نوین انجام دهند.

وی افزود: همکاری و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها براساس اعتماد متقابل از نکات مهم دیگر در عملکرد مثبت و موفقیت های یک سازمان است، زیرا روابط عمومی نقش های گوناگونی را درجایگاه های متفاوت و شرایط متمایز از یکدیگر ایفا می‎کند که رسانه ها قادر به انعکاس مناسب و سریع آن هستند.

مدیرکل بنیاد گلستان تاکید کرد: هنر روابط عمومی این است که بتواند امکانات و شرایط محیط بیرونی را تشخیص داده و آن ها را با امکانات درون سازمان پیوند دهد و بنابراین اجرای فرامین درون سازمانی را تسهیل کند و در نهایت ارتباط سازمان را با بیرون ازآن، به درستی برقرار سازد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار